Dnes je 13.06.2021

O2, viac zákazníkov a zaujímavý zisk

O2 má stále viac zákazníkov a pomerne zaujímavý zisk.

Výnosy skupiny O2 na Slovensku, ktorá zahŕňa aj výsledky spoločnosti O2 Business Services, dosiahli v úvodnom štvrťroku 75 mil. eur, čo predstavuje medziročný nárast o 9%. Počet zákazníkov operátora O2 narástol v sledovanom období medziročne takmer o 3% najmä vplyvom M2M SIM kariet na 2,22 mil. Zisk skupiny O2 pred úrokmi a zdanením (EBITDA) v sledovanom období dosiahol takmer 32 mil. eur.

Zákaznícka báza sa v úvode roka oproti sledovanému obdobiu predchádzajúceho roka zvýšila o 3,2% na 2,22 mil. Opäť rástol počet zákazníkov platiacich na základe faktúry, ktorí z celkovej zákazníckej bázy tvorili už vyše 68%. Najvýraznejšie však rástol segment M2M SIM kariet. Priemerný mesačný výnos na zákazníka (ARPU) dosiahol v prvom štvrťroku výšku 11 eur.

Spoločnosť O2 okrem toho začala s riešením dlhodobého problému. O2 sa zasadzuje za transparentné a systematické riešenie témy priameho marketingu, medzi ktorý patria nevyžiadané telefonické hovory s cieľom marketingovej ponuky. Podľa prieskumu O2, zákazníkom telekomunikačných služieb prekážajú nevyžiadané telefonáty z neznámych čísel. Jeden z desiatich ľudí dokonca takéto hovory neprijíma a 43% ich prijme len občas, čo v čase protipandemických opatrení ako napríklad prípadného vyhľadávania úzkych kontaktov zo strany hygienikov je varovným znakom pokrivenia trhu. Aj preto O2 vykonalo kroky, ktoré pri všeobecnom prijatí môžu viesť k obnove dôvery ľudí, že im telefóny budú slúžiť len na spojenie s tými, s ktorými sa naozaj spojiť chcú.

Čítajte aj:

Situácia na Slovensku je stále veľmi krehká, populizmus a uvoľňovanie opatrení nepomôžu

 

 

zdroj/foto O2

 

 

Spravodajstvo Región O počasí Komentár Vlastnými slovami Zaujímavosti IT novinky O autách Koronavírus na Slovensku

-news-
02. 05. 2021


comments powered by Disqus