Slovenská sporiteľňa bude udržiavať svoje systémy a preto nebude dostupných niekoľko produktov: "Ospravedlňujeme sa za obmedzené používanie niektorých našich služieb. Vylepšujeme naše systémy, aby ste mohli bankovať ešte pohodlnejšie," uvádza banka.
Ktoré produkty a kedy budú nedostupné? 6. 3. 2021, 0:00 – 1:00 George, Internetbanking, mobilná aplikácia George, Sporopay, Databanking, Business24, Business24 mobilná aplikácia, Telephonebanking, MultiCash, Klientske centrum – aktívne operácie, SMS služby a API rozhranie pre tretie strany, mToken – podpisovanie, autorizácia internetových platieb cez 3D Secure a zriadenie a zmena produktov cez www.slsp.sk. 5. 3. 2021, 21:30 – 22:30 nebude dostupný PartnerPortal.
Aj napriek týmto obmedzeniam bude cez klientske centrum banky možné aktivovať/blokovať platobné karty (debetné, kreditné), poskytovať informácie o zostatku na účte a všeobecné informácie. Klientske centrum banky: 0850 111 888 (zo zahraničia +421 2 58 26 81 11), 0915 111 888 (zo zahraničia +421 915 111 888), 0910 111 888 (zo zahraničia +421 910 111 888).
Čítajte aj:
zdroj slsp
foto ilustračné
Spravodajstvo Región O počasí Komentár Vlastnými slovami Zaujímavosti IT novinky O autách Koronavírus na Slovensku